NEWS

Βόλτα στο διαδίκτυο, αλλά και σε καθαρές παραλίες

Μια λίστα που ξαναφέρνει τη «γλύκα» της τηλεργασίας στα αυτιά μας, ένα ψάρι που «τρώει» σκουπίδια κι ένα sub-reddit που ανάγει το νερό σε λατρεία, μας κάνουν παρέα αυτήν την εβδομάδα.

23/06/2021

ΣΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΗΔΗ Η ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ;

Θυμάστε το I miss my bar τη μουσική λίστα που προσπαθούσε να δημιουργήσει την αίσθηση ότι βρισκόμαστε σε μπαρ, κατά τη διάρκεια του lockdown; Τη θέση του τώρα παίρνει το Homesick, μια λίστα με ήχους για όσους πεθύμησαν ήδη την τηλεργασία. 

Πώς λειτουργεί; Επιλέγετε ήχους από μια σειρά κατηγοριών όπως είδος μουσικής, εξωτερικοί ήχοι (οικοδομικές εργασίες, κίνηση, ήχοι πουλιών, κλπ), εσωτερικοί ήχοι («χτύπημα στην πόρτα», πλυντήριο, παγιδευμένη μύγα, κλπ), ήχους παιδιών, συγκατοίκων, γειτόνων και δημιουργείτε έτσι το δικό σας ηχητικό σύμπαν που επιδιώκει να μας θυμίσει, έστω και λίγο, την «γλυκιά» τηλεργασία. 

ΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΤΟΝΑ

Το YouTube κανάλι Be Kind Rewind της Isabel Custodio είναι ένα από τα πιο αγαπημένα κανάλια των σινεφίλ, καθώς παρουσιάζει video – essays με ενδιαφέρουσες πληροφορίες γύρω από τη χρυσή εποχή του Χόλυγουντ, τις γυναίκες στην κινηματογραφική βιομηχανία, τα παρασκήνια πίσω από τις οσκαρικές βραβεύσεις και γενικώς για θέματα ιστορίας του κινηματογράφου, με χιούμορ και έξυπνα κείμενα. 

Το πιο πρόσφατο βίντεο του καναλιού ήταν μια έκπληξη καθώς δεν αφορά σε μια ηθοποιό ή σκηνοθέτιδα, αλλά στις κινηματογραφικές αναφορές της Madonna, εστιάζοντας στην καλύτερη – ίσως – εποχή της, από το 1985 έως το 1995. Κι είναι μια τρομερά ευχάριστη έκπληξη, διότι ακόμη κι αν έχουμε υπόψη μας την τάση που είχε η Μαντόνα να κάνει διαρκείς αναφορές μέσω της δουλειάς της σε έργα τέχνης, φωτογράφους, γυναίκες εικαστικούς, αστέρια του Χόλυγουντ, το βίντεο δείχνει πώς πέρα από τις απλές αναφορές, η «βασίλισσα της ποπ» είχε και κάτι πολύ συγκεκριμένο να πει. 

Από το παρεξηγημένο “Material girl” και τα βίντεο που της είχε σκηνοθετήσει ο David Fincher (Vogue, Express yourself), μέχρι το “Justify my love” και τις ζωντανές εμφανίσεις της, οι αναφορές αυτές ήταν το όχημα, το σύμβολο που χρησιμοποιούσε, για να μιλήσει για κάτι πολύ σπουδαιότερο. 

Όταν όλα τα μάτια ήταν στραμμένα στη Μαντόνα, λοιπόν, τι φαίνεται να ήθελε να πει στον κόσμο; 

AGUA!

Μετά το viral στιγμιότυπο με τον Ronaldo να αντικαθιστά με ένα μπουκάλι νερό τα μπουκάλια της coca-cola, χορηγού του Euro, που ήταν τοποθετημένα μπροστά του κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου και να αναφωνεί σχεδόν θυμωμένος «agua!» (νερό), σειρά έχουν πάρει και άλλοι οι συναθλητές του όπως οι Paul Pogba και Manuel Locatelli, με την UEFA να ζητά από τις ομάδες που αγωνίζονται να σταματήσουν να αντικαθιστούν τα μπουκάλια του χορηγού με νερό, όταν δίνουν συνεντεύξεις και τον χορηγό να απαντά διπλωματικά πως όλοι δικαιούνται να έχουν τις προτιμήσεις τους. 

Αν σας έκανε εντύπωση η εμμονή του διάσημου πορτογάλου παίκτη με το νερό, δεν είναι μόνος. Στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Reddit υπάρχει ειδικό subreddit, μια υπο-ομάδα δηλαδή ανθρώπων που λατρεύουν το νερό και δημοσιεύουν φωτογραφίες σχετικές με το νερό, προωθώντας έτσι την αναγκαιότητα ενός καλά ενυδατωμένου οργανισμού μέσα από ένα σαφώς χιουμοριστικό πρίσμα με δόσεις υπερβολής, αναρτήσεις οι οποίες παρά την απλότητά τους, συχνά συγκεντρώνουν πολλές δεκάδες χιλιάδες like.

ΕΝΑ «ΑΝΑΚΥΚΛΟΨΑΡΟ» ΣΤΟΝ ΑΛΙΜΟ

Πριν από λίγες ημέρες εγκαταστάθηκε στην παραλία Αλίμου και άρχισε ήδη να «τρώει» πλαστικά ο «Σάββας», μια μεταλλική κατασκευή σε σχήμα καρχαρία, που ως στόχο έχει να συγκεντρώνει πλαστικό για ανακύκλωση, αλλά και να ευαισθητοποιεί περιβαλλοντικά όλους τους πολίτες και κυρίως τα παιδιά. Ένα αντίστοιχο «ανακυκλόψαρο», σε σχήμα φάλαινας αυτή τη φορά, είχε τοποθετηθεί μάλιστα το 2019 και στην παραλία του Αιγίου.

Ο Σάββας τοποθετήθηκε μπροστά ακριβώς από το Cine Alimos από εθελοντές, μεταξύ άλλων και της περιβαλλοντικής οργάνωσης All For Blue Organization. Η επικεφαλής της All For Blue, Κατερίνα Τοπούζογλου, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «Η ιδέα του “ανακυκλόψαρου” αποδεικνύεται πολύ επιτυχημένη, αν κρίνει κανείς από την ενθουσιώδη αντίδραση των μικρών παιδιών, που παραβρέθηκαν στην παραλία και γέμισαν με πλαστικά μπουκάλια την κοιλιά του πεινασμένου καρχαρία». 

Ο «Σάββας» στην παραλία Αλίμου

Η Κατερίνα Τοπούζογλου διοργανώνει εδώ και χρόνια μέσω της All For Blue παράκτιους και υποβρύχιους καθαρισμούς, ενώ διενεργεί και σεμινάρια για να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά για την σημασία των καρχαριών σε ένα θαλάσσιο οικοσύστημα. Όπως έχει δηλώσει, «οι καρχαρίες είναι σκουπιδοφάγοι, δηλαδή οι επίσημοι καθαριστές του θαλάσσιου περιβάλλοντος, γι’ αυτό και πρέπει να παλέψουμε για την προστασία τους». Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος για τον οποίο ο «Σάββας», το «ανακυκλόψαρο» του Αλίμου, είναι σε μορφή καρχαρία.

Η ομάδα της All for Blue εν δράσει


*Η κεντρική φωτογραφία είναι απο το site του μη κερδοσκοπικού οργανισμού All for Blue

x
TitleArtist

Στείλε μήνυμα στο studio