ΜΟΥΣΙΚΗ

Λοιπόν, τι άκουσε ο κόσμος το 2020;

Billie Eilish και The Weeknd προφανώς κυριάρχησαν, τι άλλο ακούστηκε όμως σε μια χρονιά που η μουσική κομμωτηρίου και το banana bread απέκτησαν δικά τους λήμματα στο σύμπαν του streaming;

So, what did the world listen to in 2020? – Με αυτή την, ομολογουμένως, λίγο αλαζονική φράση ανακοίνωσε το Spotify τα στατιστικά του για τη χρονιά που τελειώνει. Με ένα σύντομο εισαγωγικό σημείωμα, η πλατφόρμα, όπως ήταν αναμενόμενο, αναφέρθηκε στις ιδιαιτερότητες της φετινής χρονιάς, και παρουσίασε τα στοιχεία που καθόρισαν μουσικά το 2020, με τους Billie Eilish, Drake, The Weeknd, και Taylor Swift να βρίσκονται μεταξύ άλλων στη λίστα των καλλιτεχνών με τα περισσότερα streams, αλλά και τάσεις όπως τα… κλειστά κομμωτήρια και το banana bread (!) να βρίσκουν τρόπο να τρυπώσουν στα ακουστικά μας trends.

Ο Πορτορικανός ράπερ, και fashion icon Bad Bunny είναι στη κορυφή της παγκόσμιας  λίστας με 8,2 δισεκατομμύρια streams και ακολουθούν οι Drake, J Balvin, Juice WRLD και The Weeknd. Στα άλμπουμ, το «YHLQMDLG» του Bad Bunny βρίσκεται στη πρώτη θέση με 3,3 δισεκατομμύρια streams, με τα «After Hours» (The Weeknd ), «Hollywood’s Bleeding» (Post Malone), «Fine Line» (Harry Styles) και «Future Nostalgia» (Dua Lipa) να ολοκληρώνουν την πεντάδα. 

Όσον αφορά τα τραγούδια, ο παραγκωνισμένος από τα Grammy The  Weeknd δικαιώνεται με το Blinding Lights να κυριαρχεί, έχοντας 1,6 δισεκατομμύρια plays παγκοσμίως. Τα «Dance Monkey» (Tones & I), «The Box» (Roddy Ricch), «Roses – Imanbek Remix» (Imanbek και SAINt JHN) και «Don’t Start Now» ( Dua Lipa) καταλαμβάνουν τις επόμενες θέσεις. 

Η Billie Eilish ήταν στην κορυφή της λίστας του  Spotify με τα περισσότερα streams  στη κατηγορία γυναίκα καλλιτέχνης, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Πίσω της βρίσκονται οι Taylor Swift και Ariana Grande στις θέσεις δύο και τρία, ενώ η Dua Lipa και η Halsey βρίσκονται στις θέσεις  τέσσερα και πέντε αντίστοιχα. 

Η ποπ μουσική ήταν το είδος που ξεχώρισε, με προτίμηση στις πιο χαρούμενες, uptempo μελωδίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Τέλος μια ματιά στους καταλόγους που δημιούργησαν οι χρήστες  έδειξε μία άνοδο 1.400% σε λίστες εμπνευσμένες από το lockdown. Με τα κομμωτήρια κλειστά εμφανίστηκαν  playlists με λέξεις κλειδιά, όπως «κούρεμα», «βάφω τα μαλλιά μου» «βαφή μαλλιών», ενώ και οι λίστες που αφορούσαν τις DIY δουλειές στο σπίτι αυξήθηκαν. Τα χόμπι στο σπίτι υπήρξαν επίσης μια τεράστια πηγή έμπνευσης. 

Οι λίστες αναπαραγωγής με θέμα «βάφω το σπίτι»  έχουν αυξηθεί κατά περίπου 40% και οι λίστες αναπαραγωγής με θέμα τη ζωγραφική, περισσότερο από 90%.  Αύξηση και στα playlist με θέμα τη κηπουρική και την μαγειρική με τη λέξη «banana bread» να εμφανίζεται σε 2.750 λίστες. 

Όπως ήταν αναμενόμενο, με πολλούς να δουλεύουν από το σπίτι και τους μαθητές σε τηλεκπαίδευση, υπήρξε μεγάλη άνοδος σε playlists που συνόδευαν αυτές δραστηριότητες με τραγούδια όπως “Work From Home” (Fifth Harmony feat. Ty Dolla $ign),“9 to 5” ( Dolly Parton) “Supalonely”( BENEE και  Gus Dapperton), και  “Sucker” (Jonas Brothers).

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Δες και άκουσε και εδώ:

10+2 χριστουγεννιάτικα covers

Μπαίνουμε στο mood με φρέσκες γιορτινές διασκευές

x
TitleArtist

Στείλε μήνυμα στο studio